sjukt.

var nyss med om något rätt sjukt och obehagligt.

jag och mamma satt inne i datarummet och skrev mitt CV, så skulle jag gå upp och hämta något och sedan ner igen. på nedvägen så får jag riktiga kramper i magen och går in till mamma igen och lägger mig på sängen, tror att jag drabbats av någon extrem mensverk. jag kunde inte ligga still och andas lugnt pga att det gjorde obeskrivligt ont så jag ställer mig upp och går in på toan för att se om nr2 möjligen var lösningen på smärtan. men icke, medans jag satt på toan så började jag känna mig väldigt yr och svettig. jag gick ut från toan och in i vardagsrummet och lade mig i soffan, lite till och från somnar jag till på alla ställena jag var på.  efter det så minns jag att jag ställde mig upp och sedan vaknade jag upp i hallen bredvid bokhyllan, då stod mina föräldrar där. jag reste mig upp slet mig ur mammas grepp för att jag kände bara att jag behövde utrymme och luft så jag gick ut och lutade mig över något. ville bara kasta mig i den iskalla snön, vid detta tillfälle så svettades jag nämligen som en gris. sedan kommer jag inte ihåg mer, vaknade upp i hallen på stengolvet. jag hade tydligen bara ramlat men som tur var så fångade mamma mig, annars hade jag slått huvudet i stengolvet och fått några äckliga skador.. usch, nu har jag legat i sängen ett tag och skakat.

smsa gärna, lär inte lämna sängen ikväll.

Kommentarer
Skrivet av: felix

läskigt:S

2009-01-18 @ 21:55:02
Skrivet av: Johanna

ojdå stackare :O Vet du vad är för nått då?:S <3

2009-01-18 @ 21:55:11
URL: http://johannakohler.blogg.se/
Skrivet av: felicia

ajdå /:

för nån vecka sen blev det så för mig också, men jag svimmade och slog i mitt huvud i golvet så jag fick en jätte stor bula, det gör ont fortfarande xD

men det är för att jag har för lågt blodtryck eller nått sånt.

<3

2009-01-18 @ 22:16:04
URL: http://yyellow.blogg.se/
Skrivet av: jennie

haha, stackars fliffus då:P

2009-01-19 @ 16:26:26
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0