sjukling

jahapp, jag har ju mått lite sisådär denna vecka men dansen igår var obligatorisk och kunde därför inte vara sjuk(offentligt) igår. jag kunde inte vara med och träna igår i skolan inför dansen för att jag mådde som en.... (jag vet inte vad). men själva danskvällen var ganska skojj, speciellt i slutet när vi körde kycklingdansen. jag och fiffi ägde:P 

idag så vaknade jag upp efter en sömnlös sittande natt och mådde ganska så ännu mer skit, men beslutade mig för att gå till skolan ändå. när jag står och ska välja kläder så slänger jag på mig mjukisar och en tjocktröja. jag börjar sminka mig, men allt går åt helvete med det också så då gav jag upp :P när jag väl kommer till skolan så rinner både ögon och näsa, halsen värker som fan och jag kallsvettades. kanske ett tecken på att jag var sjuk? så innan första lektionen ens hann börja så bestämde jag mig för att åka hem. på väg till bussen kommer jag på att jag glömt nyckeln, lite sådär typiskt jennie. så jag får ringa stackars mamma som sätter sig på en 74 från slussen ända hit för att lämna nyckeln.

nog med klagomål från mig;) men det kanske hör till lite när man är sjuk.. det kanske är lite tillåtet att klaga då?

Kommentarer
Skrivet av: Cicci

Vad jobbigt :/

Jag orkade inte heller gå till skolan idag. Är så sjukt trött! Allting gick fel när jag skulle sätta på mig kläder och smink så jag bestämde mig för att "Idag är det bara onödiga lektioner" och satte mig vid datorn för att skriva klart en svenska-bearbetning. Haha. Kycklingdansen ägde btw! :D

2009-01-28 @ 09:28:59
URL: http://cruelty.blogg.se/
Skrivet av: jennie

hahaaaa, du och hubbe ägde!!

2009-01-28 @ 11:24:55
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0