hej du trista människa

jag är insnöad! har absolut inget roligt att ta upp i bloggen. är inte på något sätt kreativ, kan inte hitta på några roliga saker alls. vad gör man? reser jorden runt, eller räcker det med en promenad runt området med en rolig människa för att få lite insperation. Nu är jag så "världsvan", kan jag säga så när jag är 15 år???
vad jag menar är att jag har i fyra år gjort näst intill exakt samma saker dag in och dag ut. inte konstigt att allt som simmar runt i skallen är jävligt seriöst och allmänt tråkigt.  men vet ni, om ca ett halvår, då går jag i en helt ny skola, träffar helt nya kompisar och allt kommer bli jävligt omställt. om något borde väl det sätta lite snurr på mina tankar?


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

vart ska du gå då?

2009-01-20 @ 19:17:14

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0