gårdagen

vi var hos matte fram tills halv ett typ då taxin skulle komma. vi stod och väntade i typ en timma innan den kom. efter det åkte vi hem till skrållan och kollade på film. fast jag sov igenom filmerna så...

och sen har jag nu lovat Sebbe att nämna i min kära blogg en liten insident, eller ska man säga en olycka som inträffade igårkväll. Sebbe gjorde illa sin lilla tå när han gick in i min häl. som tur var slutade det göra ont efter ett tag, så jag slapp betala skadestånd.   nöjd nu sebbe :)?


Kommentarer
Skrivet av: Gabriel

Haha, tån va nog inget jämfört med hans höger hand. Seb, har du fortfarande ont? = D

2009-01-01 @ 16:20:20
Skrivet av: sebbe

morrn morrn, jag e sååååååå nöjd;)

2009-01-01 @ 17:54:52

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0