aoooooutch

jag vaknade upp med någon förjävlig träningsverk i rumpan. fast jag tycker det är kul med träningsverk för då vet man att man har jobbat bra:P

kan ju berätta om matchen igår. det var mot serieledarna och vi ligger tvåa, så ända chansen för oss att gå om dom var att vinna den matchen. det stod 1-1 ett tag, sedan så blev det ett till och ett till och ett till och så slutade det med jag vet inte vad. en förlust på våran sida iaf. jag var rätt sur också, fick en utvisning som var helt störd. jag brukar aldrig vara en dum en på plan, men nu har jag fått utvisning två matcher i rad:S... stört

aja, nu ligger jag och drar mig in tha bed. och jag vet inte vad som står på schemat idag.


Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Vi skjuter domarjäveln nästa gång vi har henne...

2009-01-18 @ 14:28:05
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Skrivet av: jennie

det tycker jag låter perfektoo:D

2009-01-18 @ 14:57:20
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0