pluggish

idag så var skoldagen rätt skoj, faktiskt. jag tror inte att någon av lektionerna jag var på förutom engelska, trä och no lektionen var seriös. det är skönt med sådana lektioner ibland också :P jag, pauline och ebba gjorde syltkakor på hemkunskapen och  vi körde tre gånger så mycker mer av alla ingridienser än vad vi skulle ha. det var busigt av oss eftersom att vi inte fick det!! och på tyskalektionen så var vi bara tre stycken där, det var najs det med.

efter skolan så mutade jag skrållan med mina syltkakor, och tack vara det så fick jag följa med henne hem. vi pluggade och pratade gamla minnen. :)

imorgon har jag svenska nationellt och no prov

Kommentarer
Skrivet av: Cicci

LYCKA TILL! Ja, det gör det ju inte enklare att säga det med tanke på att jag LIGGER OCH SOVER när ni sitter i skolan. Inte det minsta. Hehehe...

2009-02-04 @ 21:47:43
URL: http://cruelty.blogg.se/
Skrivet av: skrållan

mohaha. Jsg är elak. :P

2009-02-15 @ 10:53:22

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0