mys med städning

fifan, någon som kan hjälpa mig att dra mig upp ur stolen?
Måste städa nu, innan mamma kommer hem för då ska vi draga och handla skidkläder!  Vi ska åka till säfsen som inte ligger så långt här ifrån och jag har ingen aning om det är bra eller dåligt. vet bara att det inte är så stort. men det skiter jag i, ska bli kul ändå :) vi bokade i sista sekund så vi tog det som fanns.

nu ska jag dra mig upp ur stolen på egen hand.  hörs senare kanske. annars blir det nog nåt inlägg ikväll

Kommentarer
Skrivet av: micheliiiin

Haha, shit asså x'D jag var nog uppe liiiite för länge igår :D Kan inte ens skilja på höger & vänster..

2009-02-22 @ 13:27:57
URL: http://musicismysoul.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0