jag är sämst

förlåt för dessa få och dessutom värdelösa inlägg som jag har skrivit på senaste tiden. det händer inte så mycket mer än just skolaskolaskola just nu. 

om mindre än en vecka ska mitt gymnasieval vara klart och inlämnat och jag vet inte vad jag ska ta som andrahandsval. Eftersom att jag är osäker på om jag kommer in på mitt första så måste jag ta något som jag tycker är kul även som andrahand. svårt det här.

för övrigt så fyller värdlens bästa ebba och även min mattelärare Sören år. 16 och 65.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hahaha seriöst,... sören

2009-02-12 @ 17:48:29
Skrivet av: Liniis

HAHAHA fan va du fick tioll bilden :D Stolt fotograf :D:D haha Sören med puckelrygg, hoppas han får en sån!!!!!!

2009-02-12 @ 22:35:04
URL: http://linismusic.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0