helgen

eeeeeeeey
igår spelades det som sagt en match mot tyresö som vi vann med 5-0. efter matchen blir ebba och jag tillfrågade om vi vill döma P-99 match lite senare. Vi sa ja. Ebba som är en van fotbollsdomare har ju ialla fall vanan inne att kunna blåsa i pipan, men det hade som ni säkert förstår inte jag. Det var kul och vi tjänade lättförtjänta pengar :)  Efter det köpte jag och ebba massa svullo saker och åkte hem till mig. vi kollade på melodifestivalen och lite filmer.

idag så spelade vi en match mot råsunda som vi vann med 6-1. annars har inget speciellt hänt idag och jag är skiiiiittrött..

Kommentarer
Skrivet av: Klara

haha med ketchup är så jävla skabb x)

Grattis till vinsten ;) saknar dig <3

2009-02-09 @ 00:29:17
URL: http://klarybitch.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0