fredag den 13e

inget av min dag har på något sett drabbats av att det är fredagen den 13e idag. skolan flöt på rätt fint utan några större problem. jag fick MVG-MVG på min idrottslektion jag höll för klassen idag. hade äntligen något jag kan lite om!! Innebandy.  efter skolan åkte jag och repade med älskade bandet, skojskoj!!! efter det ringde pappa och frågade om jag kunde passa pissråttan ikväll. jovisst.
så här sitter jag nu med ett täcke omkring mig, lite mätt i magen efter en god tacos middag. har jag inget liv så tänker jag sätta mig och kolla på lets dance som började för tio min sedan och äta massa onyttigt så jag blir ännu fetare!

imorgon så ska jag, johanna och felicia fira ebbitch som fyllde sextis i onsdags. får se vad vi hittar på för bus. :)


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0