malin är en patetisk människa


alltså åhh, man vill ju bara cutta henne långt upp i rövahålet.. Hennes ord är på något jävligt sorgligt vis min lag. 

Vad ska jag börja med då? Jag kan ju ännu en gång berätta om mig och Malin. Vi har känt varandra sedan 6an, vilket innebär drygt 4 år. Vi åkte alltid samma buss på mornana i 6an och vi satt alltid och sneglade på varandra av ren nyfikenhet. De tjejerna som jag hade börjat i samma klass som kände malin sedan tidigare men vi böt inte ett ord förrän den dagen då malin tog mod till sig, lutade sig mot Casandras öra och viskade " vem är hon?". Casandra svarade högt och glatt  "det här är Jennie". Hon tyckte ju självklart att detta var sjukt pinsamt, och jag minns inte riktigt, men jag antar att hennes normala hudfärg övergick rätt hastigt till "vilken-färg-har-brandbilen-färgen". Malin har alltid kallats för tomaten, eller inte alltid. Men de flesta har det smeknamnet i bakhuvudet när de träffar henne.

Malin.. jag orkar inte skriva mer, jag håller på att somna på plats känner jag. jag suktar sängen där bakom mig. ser grymt underbar ut! plus att du är sjuk malin, du borde ligga till sängs vid det här laget!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

mycket riktigt. mina ord är din lag!

2009-08-22 @ 23:37:19
Skrivet av: anonym

SNÄLLA JENNIE, DU FÅR TA MIG I RÖVHÅLET ! (a)

/ ANONYM

2009-08-23 @ 11:26:36

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0