idag är idag, igår var igår, imorgon är imorgon.

skjut mig, vadfan håller jag på med? vart kom denna rubrik ifrån liksom. Vart ville jag komma med den? jag är en spontan person, i guess. Hur som helst så fick jag och Stephanie ett skrattanfall idag på "historia" lektionen. Man skulle ta med sig ett personligt/historiskt föremål som betydde något. Så var det en kille som hade med sig en bild på sin gamla hund som tyvärr har gått  bort. Så skulle vår lärare rycka in och säga " det är en råtwailer va?" , ja, han sa det precis på det sättet som det står. Visst, det var kanske inte så kul, men för stunden så gick det inte att hålla skrattet inne. Vi skrattade tills vi grät , och denna skrattattack spred sig till alla tjejer i rummet. Det läskiga var att jag inte tror att läraren lade märke till detta. Det hemskaste däremot var att vi satt och garvade samtidigt som denna kille satt och berättade om sin döda hund.. Jag kommer aldrig hamna i himlen...

detta är föresten min "its amirbitch" pose för er som undrar. och för er som undrar varför jag har en bild på min "its amirbitch" pose så är det för att det lätt blir så ibland.

Ha en trevlig kväll och jag hoppas att ni åtminstonde kom igenom halva inlägget innan ni somnade:D

Kommentarer
Skrivet av: cccy

jag kom igenom hela utan att somna :)

2009-08-26 @ 17:10:25
URL: http://cruelty.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hah jennie da!-

vilken söt posé

2009-08-26 @ 22:42:56

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0