GRÖNISH!

ååh sicken rolig dag! jag snurra fortfarande. exakt 12 timmar var vi där inne, totaly crazy. jag och pauline spelade bort hela månadslönen på marabouhjulet. dock vann vi och skaffade även en ny kompis, joakim, han var snäll och trevlig. Någon gång vid 10 hann jag tappa rösten, men den kom tillbaka helt plötsligt. lite otippat kanske. Jag vågade mot min förmodan åka insane, det var helt insane! (hehe, fniss). Bilder får ni upp sen när skrållan har sendat dom till mig. ni får inte alla, jag är inte så generös! fan vad illa jag mår... åh..

hejsvej!


Kommentarer
Skrivet av: världens bästa skrållan

så du menar att jag ska skicka alla till dig? :)

2009-08-05 @ 18:23:43

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0