woooohooo, öronviftaren talar!

hödhöjdsbanan idag dårå, hmm. jag var ju såklart tuff när ingen ville börja och steg fram och sa -jag kan.
den där tuffheten varade inte länge, inte länge alls faktiskt. till sist så fick ebba ¨gå om mig och vara som ett mentalt stöd för mig hela vägen runt. och jag ska säga dig! 7 meter är inget att leka med. men jag är glad och nöjd över att jag klarade det :)  dessutom så vet hela världen om nu att imorse! då lärde jennie sig vifta på öronen :) jag läste av en slump mitt horoskop imorse. och det stod att något kommer blir lyckat idag! :) jag har bara gud att tacka för den egenskapen!

jag orkar inte lägga in så många bilder idag faktiskt, men det kommer kanske imorn. är rätt trött efter ridning+innebandy fram tills nu.

här har ni en bild från bussresan på mig och teuu :)
t
vi skulle se ut som bävrar, nå?

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0