Torsdag

ursäktar för att jag inte skrev något igår, var ju på konfa-träff igår. haha, skitskojj!
jättesegt, hade faktiskt förväntat mig något roligare.. lite besviken.

idag hade vi någon OS-dag för 8orna. min grupp hade hand om sammarbetsövningar, vilket jag tyckte verkade tråkigast av allt (efter samla varv). men det flöt på finfint ändå. efter det blev det lunch, liksom 10:15 (?) ingen normal människa äter lunch då. det var en allmänt seg dag faktiskt, som faktiskt varje torsdag är. efteråt åkte jag till mölnvik och INTE HANDLADE PRESENT TILL MAMMA! (hon läser bloggen), med johannis. efter ett tag dök lyckis upp också. vi var kvar i mölnvik fram till vi skulle åka till Siggesta runt 4. red den fula älgen(grace) som vanligt, hon är ett freak. men rätt söt, på det speciella sättet.

imorgon efter skolan åker jag till danmark.. fett synd. vill inte åka till pölse-landet!


Kommentarer
Skrivet av: Lycke

"den fula älgen(grace) som vanligt, hon är ett freak. men rätt söt, på det speciella sättet" haha <3

2008-09-04 @ 22:11:34
URL: http://lyycke.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

jag älskar danmark :D:D:D

2008-09-04 @ 22:18:24
Skrivet av: grisslan

:-D puss

2008-09-05 @ 09:49:58
Skrivet av: !

Danmark är fett med nice jennla!

2008-09-05 @ 16:56:07
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0