Tisdag

jag känner mig rätt sliten, båda mina jumskar är sträkta och jag känner mig helt mör i hela benen. det är väl priset man får betala när man inte tränat på hela sommaren (?) idag har jag hur som helst varit i tråkskolan, musiken lyste upp dagen som vanligt. på idrotten så hoppade vi tre steg och kastade diskus, det är tack vare tre stegen som jag har sträkta jumskar. fråga mig inte varför, smidig som kylskåp är vad jag är. efter skolan tog jag skolbussen till Siggesta där jag mockade och borstade Hobsun, sen väntade jag in felicia och så red vi tillsammans ett tag. Efteråt bar det direkt av till innebandyträningen och en uppvärmning på några varv runt röda banan. jag har alltid varit så neggo till att springa, men nu är det ju sjukt roligt.

imorgon blir det konfirmationsträff, jag kan nog inte bli gladare!


Kommentarer
Skrivet av: johanna

önskar att jag kunde gå på den :(

2008-09-03 @ 11:57:44
URL: http://johannakohler.blogg.se/
Skrivet av: felix

du gillar å ta mina bilder va :o?

2008-09-03 @ 22:22:41
URL: http://felixmansfriend.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0