SNOR?

ligger på en mysig madrass på golvet här i danmark med pappas bärbara på magen. natten tills idag spenderades i lilla skåne hos F&F. vid 12 tiden idag kom vi fram hit. vi är hos min morbror på "syskonträff" föresten. har inte nämnt det. dagen har varit rätt långtråkig, det ända jag kan komma på att vi har gjort är att gå på en liten rundtur. kommer in bilder sen, men jag såg massa trevliga saker som man bara ser i danmark. inte bara en massa roligt fula människor, utan även en jättestor ölflaska som stod långt ute på en pir, en jättestor brännmaten och danska sk8er boys. visste ni föresten att koppel på danska heter SNOR? jag säger det bara en gång, -"håll era hundar snorade".

dem andra sitter där nere och skrattar å har sig. jag trröttnade efter att redan ha suttit och lyssnat hela dagen på deras gamla minnen och blaablaa.
imorgon kväll är jag hemma igen :D

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Jaha.. hade du snor på hundarna på hunddagiset då?:D

2008-09-06 @ 23:22:36
URL: http://johannakohler.blogg.se/
Skrivet av: -

hahah x)

2008-09-06 @ 23:33:45
URL: http://cassutt.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0