seg-måndagar

man känner alltid av på måndagen att man jobbat dagen innan, så sjukt jävla trött. och när jag är så trött så blir jag irriterad. offret blir då rektorn, jag går och tänker på hur dåligt det är att vi ska gå från 8-15.30 medans andra skoler får ha hälften så långa dagar. och såhär har vi haft det hela 8 och kommer nu ha det hela 9. hans försvar är att vi måste följa timmplanen. men jag förstår fortfarande inte hur alla andra skoler får ihop det? aja, har lyckats göra halva matteläxan som är tills på fredag. men annars skjuter man upp det och så sitter man där efter innebandyn klockan 11 på torsdagskvällen. lika bra att få det gjort :)

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

skolan följer ju inte tidsplanen vi går över den med flera timmar på ett år Bo kossan e dumm i huvet

2008-09-15 @ 20:44:21
Skrivet av: Johanna

Jag tycker vi strejkar så att han försvinner haha xD :P <3

2008-09-16 @ 20:27:56
URL: http://johannakohler.blogg.se/
Skrivet av: felix

de e jag me på (skrev första grejen också :p)

2008-09-16 @ 20:47:42

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0