PAAAANIK!

jag och Lyckis ska på en ULK kurs(ungdomsledarkurs). och anmälan skulle skickas in idag, eller det är sista anmälningsdan imorgon. jag och lycke har letat hela kvällen efter sidan där man anmäler sig, vi hittade inte ens kursen. så jag försökte få tag på vera så att hon kunde ge mig ett nummer till en tjej som vet lite mer om det där med kurser. men vera svarar inte, eller så ignorerar hon mig. efter ett tag så hittar jag iaf kursen, men då får jag inte tag på Lycke. så jag fick be mamma om hjälp. men denna anmälan ska skrivas under av "utbildningsansvarige" på ridklubben. så vi kan inte skicka in den ikväll, för den ska skickas via posten. har iallafall fixat allt förutom underskrift och frimärke. men jag känner ändå på mig att det blir fel på något sätt. plus att Lycke inte har någon aning om att jag har i princip anmält oss nu, för att jag inte får tag på henne. alla ignorerar mig!  det här blev lite rörigt, och ni bryr er säkert inte ett dugg. men jag behövde skriva det här för att lugna ner mig lite.
så, tack för tiden :)


Kommentarer
Skrivet av: Lycke

Jag ignorerade dig inte. (a) Jag sov! <3

2008-09-11 @ 21:13:49
URL: http://lyycke.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

haha ;D jag vet

2008-09-12 @ 07:07:32

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0