on a thursday morning

vita dagen idag, vilket innebär föhoppningsvis lite "chilligare" lektioner. vaknade med en rejäl halsont och snuva, hoppas att det går över under dagen! (brukar göra det).  efter skolan stannar jag kvar på pluggistiden och förbereder mig inför NOprovet som jag inte kan ett skit på. efter det följer förhoppningsvis Charmtroll med mig till stallet. USEK möte. hoppas det blir lite lugnare än förra. jag lovar, Bo! vill du se höns. kom till ett möte.

byebye, nu dragar jennie till bussen.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

bo gillar väll bara ankor?

2008-09-25 @ 20:45:04
Skrivet av: jennie

juste. iof :/... fast han ju egna höns!

2008-09-25 @ 21:39:58
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: charmtroll

såklart ja föjde me till stallet :D

2008-09-26 @ 21:14:59

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0