snott från veras

Nämn något som gjorde dig glad igår: vera gjorde mig glad, och när angelica vann
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: har legat i sängen nu ett tag och läst bloggar
Det sista du sa högt: oj.. kanske "godnatt"?
Det senaste någon sa till dig: något trevligt svar såsom "godnatt"
Vad har du druckit idag: vatten och cola
Vad var det senaste du åt: middag, pasta
Vad var det senaste du köpte: ehhmm, allt smink
Vad är det för färg på din ytterdörr: röd
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt, kanske regnigt(?)
Godaste glassmaken: gammeldags vanilj
Varit kär: ja, en gång på riktigt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag tror det skulle kunna hända.
Sover du tungt: jag tror jag är nåt där emellan
Drömmer du mardrömmar: det händer, oftast i samband med någon händelse
Trivs du med ditt jobb: nej, bara med kollegan ;)
Favoritklädsel: strumbyxor
Favoritlåt just nu: hmm,. ojj. allt med typ sounds, sugarplum och noice.. massa fler
Vad ser du om du tittar till höger: en gullig vägg
Vad gör dig glad just nu: vänner och musik
Vad ska du göra härnäst: jag kollar på andra avenyn
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: trött som fasen..
Favoritgodis: lakrits och choklad.
Kläder just nu: mjukisar och pappas piké
Sommarplaner: hitta ett bra sommarjobb
Hur många kuddar sover du med: 2 plus några stjärnkuddar;)
Spelar du något instrument: sjunger, men är ingen hejjare xD
Morgon eller nattmänniska: inget av det,morgon isåntfall.
Vad är viktigast för dig: familjen och vänner
Är du kittlig: bara på låren
Snarkar du: kanske när jag är förkyld ?
Stjärntecken: tvvilling
Äckligaste insekten: getingar är jävligt irriterande
Stökigt eller välstädat: något däremellan, dont like pedanter.
Längtar du mest efter just nu: veruusen
Snott denna från någon: jeep, från vera

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

vaddå ingen hejare på å sjunga du sjunger hur bra som helst

2008-10-06 @ 21:34:06

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0