snott från någon blogg.

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till fyra och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dej?
du har 3 nya medd.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
fan jag hatar matte fett mycket.
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
av?
Vilket sms blev du mest berörd av?
haha ingen fara
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
nu:)
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?
kan du be cicci komma ut med nyckeln?(a)
Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
skönt med någon som tycker som jag
Vad vill du höra mest av allt?
jag kan, om jag inte drunknar i läxor.
Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
jes<3
Din romantiska replik?
men då har den ju slutat när vi kommer
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
okej ;)<3

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

jag skulle komma ut med nyckeln om du vann en miljon kronor. det skulle jag.

2008-10-09 @ 17:31:11
URL: http://cruelty.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0