orienterings jennie vilse i skogen

var i hellasgården idag och orienterade med klassen. en och en, inte mina favoritord. jag klarade dem 3-4 första kontrollerna sedan flippade det ur totalt och jag var vilse så det brakade om det. efter ett tag kom Casi och Johanna, jag ställde mig och viftade som en dåre med armarna för att dem skulle se mig. vi sprang omkring på någon jäkla åker i en kvart men hittade inte den satans kontrollen, sedan kom vi på att vi var på fel åker. jippiee. vi lunkade till den rätta åkern, men vi hittade den inte. så vi sprang fram och tillbaka hela tiden utan att komma någonvart. till slut lyckades vi och vi sprang i mål och kom nästan sist.

nu snart ska jag iväg till min sista DS lektion och samtidigt ha Usekmöte.


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0