fiffis födelsedag i stan

så här roligt som vi har haft det dem senaste två dagarna har jag aldrig haft det förut. igår gick vi hem till fiffi och kidnappade henne, med ögonbindel och en stridshjälm gick vi sedan hem till johanna. men på vägen dit fanns det en hel del hinder och fiffi var allmänt förvirrad och skrajj. *skitkul*.
sedan bakade vi egna pizzor, varav vi slängde hälften pga att vi blev mätta, kollade på idol,lekte lite kalas lekar(sätta svansen på fiffi), spelade spel och kollade på film. när vi skulle komma med tårtan till Fiffi som en överaskning så satte såklart brandlarmet igång så fort vi tände ljusen så Fiffi blev inte överraskad. lite odiskret kanske(?).

Idag har vi varit i stan,  vi hade en "poängjakt" för fiffi. vi skulle alltså hitta på saker och hon skulle få olika mycket poäng för det hon gjorde. vi började med en mjukstart då hon gick in i en snobbtjejklädsaffär där hon frågade efter kalsonger. sedan hade vi med oss lite instrument(en blockflöjt och en liten mini gitarr) så vi ställde oss och spelade och sjöng massa låtar och samlade in pengar. vi fick in nästan 20 kr ;) + att fiffi fick ett grattiskort av två fullisar som typ hette mekka och matte. efter detta skulle hon gå efter folk och gå likadant som dem tills dem märkte att hon gick efter dem.

vi hade iallafall asroligt, och här kommer bilder. (kommer fler som jag inte har)



1.johanna med stridshjälmen
2.fliffus med kungakrona och daimtårta
3.sätta svansen på fiffi, jaa. vart hamnade den då?
4.såhär gick hon klädd hela dagen, med ballongen knuten runt midjan.
5. men, som sagt. hon fyller ju år.

Kommentarer
Skrivet av: flisan

även fast jag aldrig skämt ut mig så mycket förut som jag gjorde idag har dom här två dagarna varit bland dom bästa i hela mitt liv.

Jag älskar er tre mest av allt.

2008-10-11 @ 19:35:08
URL: http://yyellow.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0