Söndag 26 okt

Klockan två landade planet i teneriffa. Innan landingen så gick vi igenom en turbolent, vilket skrämde livet ur mig. Jag som redan var livrädd satt och skakade och pulsen gick i 200. Väl framme så var det lite smått blåsigt, men helt ok ändå. (10000000 ggr bättre än i sverige). Blev inte mycket solande idag, kom försent. maten var helt ok. det blir nog att leva på pommes hela veckan som vanligt. Vi har beställt "all inclusive" denna semester vilket innebär att jag får dricka hur mycket läsk jag vill. Klockan är nu strax 9 här, men jag ska slaggish nu. så godnatt :D


( kom ihåg att jag skrev detta där nere)


Kommentarer
Skrivet av: Erka

Turbulens ftw

2008-11-03 @ 22:00:06

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0