söndag

tjoo broes :)
har inte berättat att jag var på gymnasiemässa i torsdags. jag vet inte om det ledde till något bättre eller sämre faktiskt. Allt står mellan Värmdö, Nacka och Stockholm fria. är det någon som går eller har hört mycket om någon av dem som kan säga om det är bra eller dåligt. framförallt stockholm fria skulle jag vilja höra lite om :)

Idag har jag och mami varit i sickla och handlat skor, det blev ett par bruna skinnstövlar och ett par lacoste dojjor. så nu kunde jag iaf slänga mina tygskor som det var hål i hela hälen xD

idag ska jag förhoppningsvis träffa verisen :) som jag har saktnat grymt mycket!

tjao sålänge

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Men skriv oftare tönt (A) <3

2008-11-17 @ 20:28:31
URL: http://johannakohler.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0