måndag 27 okt

Dagen är på topp, stress existerar inte och de enda tiderna som ska passar är när det är dags för krubb. är jag in the paradise? Har legat hela dagen vid polen och stekt, färg har jag fått, men måste ta det lugnt nu första dagen så jag inte bränner sönder mig. det vore ju trisst. jag måste även ta det lugnt med läskdrickandet nu, annars ryker tänderna. Polen är förövrigt stor och härlig, människor ligget packade som sillar. det finns ingen strand här så alla njuter vid polen. Men nu ska jag ut från rummet ut i solen igen :)

(lite senare)

Efter en promenad runt trakterna och en helt ok buffémiddag sitter jag på hotellrummet igen. Idag runt 3 tiden var det en pinginsturnering som hotellet arangerade. jag vann! bland tjejerna= jag+en mamma. how ever, jag vann!! jag ska få typ ett litet diplom eller något senare ikväll. fattar ni hur bloggdesperat jag är som sitter och skriver allt det här med papper och penna!
:D
 

1.stekar bror´n på rummet.
2. fint eller fint? take me back.
3.brodrarna njuter av utsikten
4.någon lagom fin trappa.
5. smörig jennla, än så länge rätt blek.
6. älskade hotellet från balkongen.
7. en liten ojämt linje från bikinin ;)

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0