ett kvällsinlägg

om jag inte redan nämnt det så kollade vi på hsm3. låtarna var rätt dåliga, men resten var bra. jag tycker att skådespelarna kan bli lite fjolliga ibland :P på tunnelbanan hem så var det några vuxna från något land vi inte kunde tyda språket som satt runt oss. kanske mellan 20-30 års åldern både tjejer och killar. dem satt och snackade på deras språk och glodde samtidigt på oss och garvade. jag märkte det och började asgarva och då märkte dem att vi skrattade tillbaka. så dem fortsatte att driva med oss, vi var helt förvirrade. men dem hade roligt.

ni tycker säkert att det där lät jättekonstigt och tråkigt, men det var kul.....(:

imorgon ska jag upp runt nio och åka och kolla på B lags matchen, sedan efter det ska jag spela A lags matchen.

pusshej

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

tråkig lördag du hade !

2008-11-09 @ 15:58:03
Skrivet av: Anonym

tråkig lördag du hade !

2008-11-09 @ 15:58:21
Skrivet av: jennie

nej det tycker jag inte att jag hade. ditt lilla neggo,vem du nu är

2008-11-09 @ 17:44:07
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

haha neggo? vem fan är neggo här ?

2008-11-09 @ 20:31:32
Skrivet av: jennie

ingen aning :)

2008-11-09 @ 21:34:17
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0