dagen med veruus

haha, det var en rolig dag. vi har bara gått omkring, pratat och stirrat på människor.:P
Vi är så jävla grymma på att få tiden att gå, genom att göra absolut ingenting och bara stirra på människor. och det är när man tar sig den tiden att stirra på människor som man upptäcker allt roligt... så vi fick mycket att skratta åt.  när vi satt på en utav alla dessa bänkar som vi satt på så kom det snusmumrik bakifrån och skrek i mitt öra på något muminspråk. sedan på pressbyrån i centralen så är det en liten snattare där som var en aning onykter, fast så liten var han väl kanske inte. speciellt inte rövhålet som han stolt visade upp inför alla intresserade som passerade. det var mysigt :)

Sedan mötte vi en komiker när vi ännu en gång satt ner i slussens väntrum. han kom och satte sig breve oss, rätt dyngrak han också. Så flummade han fram några frågor och frågade oss "ska jag hem,eller ska jag ut?" jag gav ett rätt smart tips att han skulle hem och lägga sig. då flinade han, kollade på en präktig gubbe och sa " heh.. han ska iaf inte hem och sova" han tyckte han var skitlustig. visserligen tyckte vi också det. vilket gjorde honom nöjd och belåten, tur att man kan förgylla någons dag ibland också :)

bara jag och vera som kommer garva åt det här, men ni kunde ju få veta ändå. mest för att jag själv inte har något liv :D

bilder på das crack-ass kommer när cpt tänker funka igen.

Kommentarer
Skrivet av: Ett mumintroll

Underbar dag :D<33 WWJS?

2008-11-29 @ 22:06:27
Skrivet av: Anonym

Jennie would say that she´s agree!

2008-11-29 @ 22:28:49
Skrivet av: felix

jennie ned räkningen till julafton går 2 dagar förfort

2008-11-30 @ 19:31:12

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0