tjeebooo

vill först ursäkta om min fula design. Jag orkade bara fixa bakgrunden, sen dog jag liksom.

idag så jobbade jag ute på siggesta från 9-15, skrubbade galler hela dagen. skitskojj:/ efter det så åkte jag direkt till gustavsberg och provjobbade med johanna på cafe och restaurang gustav i gustavsberg. johanna ska sluta där så hon behövde någon ersättare och jennla behöver pengar så jag tacka och tog emot :)
nu på kvällen så har jag träffat paulen ett tag, det var sjuktlängesen, så det var jättekul! :D har saknat henne.


Kommentarer
Skrivet av: Terese Ahlin

min nya shorts? hiss/diss? (:

spana in http://fjolligt.blogg.se/2008/july/snygga.html

2008-07-25 @ 23:17:35
Skrivet av: PAULINE (=

Jaa de va verkligen länge sen! va jätte skönt att få träffa dig <3

2008-07-26 @ 19:03:00

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0