tomt på prishyllan.

min kära prishylla som är full av gamla pokaler made by (plast?) är tom nu.. eller tom-are. vandringspokalen som har tagit upp stor plats av hyllan i ett halvår har nu flyttat hem till felicia. tråkigt för mig, kul för felicia!  nu kan jag ju passa på och damma lite där under, det var nog länge sedan.

jahapp. mer jag kan dela med mig av...
-jag var i stallet för första gången på länge då  jag själv inte ska rida. det var skojj.
-julbord i skolan, äckligt, men god saft och pepparkakor. ( bra kombination)
-ehm.. jag gjorde fina julkort.(?)
-jag har kvar mitt VG i matte. (fattar inte varför..)
-jag hittade en tia nedgrävd i jorden. har aldrig känt mig rikare
-TRÄFFADE VERA!

thats it, tror jag.
tjoh påre rå´

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0