morgonens outfit

jag brukar inte snacka om outfits. men jag har nu testat hela rubbet och ååååh. det är så roligt :P ser muchooo fram emot imorgon. kronan är pyntad, ljusen sitter lite snett pga av kronan nog har några år bakom sig. allt är bara så najs.

som alltid så finns det något negativt i det mesta, (hehh.. neggo) och vi ska samlas ombytta och klara kvart över 7 i skolan. och jag ska vara där kvart i 7 för att hinna byta om xD jag säger bara JIPPIE!

önska mig lycka till, jag lär behöva erat stöd!

Kommentarer
Skrivet av: skråckaaaan

då tycker jag alla ska önska mig lycka till lika mycket eftersom du drar dit mig vid samma tid ;D

2008-12-11 @ 21:53:33
Skrivet av: sebbe

lyyycka tiiiiill

2008-12-11 @ 22:13:05
Skrivet av: jennie

hahaha! förlåt skrullet :P

2008-12-11 @ 22:17:15
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0