en simpel onsdag

skolan var äckel, som vanligt. men jag fick mig en väldigt skön powernap på NOn under en film om darwins upptäckter.  Hela första raden, dvs jag, tea och skrållan satt och sov. 

efter skolan så begav sig en jennie, en malin och en cornelia till kära gamla viks skola som hade öppet hus.  jag skulle delvis säga "halo" till lillebrodern. men det var även roligt att checka in gamla skolan. saknar den faktiskt väldans mycket, och gamla klassen. den var för underbar. old time is always the best time

efter besöket så åkte jag, mami och LB(lillebror) till självaste brisak för att köpa lite pynt till luciakronan. är verkligen jättenervös och nu när jag har fått se luciakronan så blir det bara ännu värre .. sheat!


Kommentarer
Skrivet av: sebbe

Det e ju för skönt att du skriver "powernap"

2008-12-10 @ 19:23:37
Skrivet av: felix

gamla klassen var för härlig:p

2008-12-10 @ 22:01:12

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0