Det här är rock, jag är i stockholm

Min kväll igår var väldigt bra, många mysfaktorer på en och samma gång. Den inleddes med en dejt på en grekis restaurang tillsammans med bästa vännen, efter att ha sträckt höften inne på toaletten begav vi oss vidare till Snaps, mötte upp Minna och Tea, och njöt av kanske en av dom sista kvällarna man kan sitta där. Efter en, kanske två ilningar genom våra kroppar bestämde vi oss för att hitta ett mer uppvärmt ställe samt fylla på lasten. Julian och Nils kom stiligt uppklädda till vår undsättning och på deras direktiv vandrade vi upp till mose backe och södra teatern där vi "via kontakter" kom in trots åldersgränsen på 20. Väl uppe i lokalen inser vi att målgruppen på detta ställe var betydligen högre än 20, men vi ville pröva våra vingar och begav oss en trappa upp till "festvåningen" (som vi trodde tillhörde krogen det också). Ute på balkongen där det var utsikt över hela stockholm stod både mormödrar, fastrar och brorsöner och vi kände oss missplacerade men var fortfarande villiga att pröva våra vingar. Efter att ha gått omkring och snyltat på både utsikt och nachochips började vi koppla att mormor 80 år inte brukar gå ut särskilt ofta, samtidigt kommer en bartender fram och säger "hallå tjejer, det här är en bröllopsfest". "Sorry man" sa vi och drog ned till lokalen där det var Latina-Tema. Något för steffe. En kille kom fram och sa "tjejen, inte för att jag tror att jag kan läsa av folks auror. MEN du är nybliven singel". EH AAH. Det var läskigt och sen började han bara ragga så jag sa "tjeeråå". Sen drog vi på en promenad på söder och hittade en fest på en balkong. Vi fick däremot delta på avstånd nedanför den. En kille som sjöng som en gud fick välja om han ville ha mig eller Julian. Han valde Julian. Idag har jag sovit och nyst i intervaller och ikväll är det idol. Tacka Gudarna!
Äcklig bild på mig och favoriten in the whole wide world.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0