THE LIP MUST go on

Nu är läppen borta, det känns sorgligt men the show must go on. Det känns tveksamt att jag någonsin kommer hitta en så bra blogginspiration igen, därför kan folk som inte pallar av trycket från en segt uppdaterad blogg hoppa av resan nu. Innan jag ser "över och ut nu är inlägget slut" måste jag skryta lite över mina närmaste veckor.
På fredag ska jag ÄNTLIGEN på Isak Strand vs TOE, på söndag åker jag till Berlin med klassen, den 6e åker jag till Lund med projektarbetsgruppen där vi får låna en alldeles egen lägenhet torsdag-söndag. FIIESTA. Precis när jag blev sådär glad igen lyste solen in genom fönstret och jag insåg hur jävla mycket jag behöver gå på toa. Ha d gott. Glenn

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0