snabb up-date

Hemma med titeln "spanska mästare", om det nu är möjligt för ett lag från Sverige. Hur som helst har resan var skön och bra men ångesten hann ikapp mig så fort jag klev av flygplanet. Jag måste lära mig hantera jobbiga människor, kommer dö för tidigt annars. Idag skulle vi ha paddlat men på grund av stormen slapp vi som tur var det. Om cirka en vecka ska min läkare ringa mig och förhoppningsvis kan hon göra något åt detta för just nu känns det bara som att det går utför. Kommer inte orka med detta året utan någon typ av förbättring. Tjolahopp nu ska jag duscha och sova och hålla tummarna på att imorgon kommer bli jävligt mycket bättre.
vill ha maaaalin. ska sluta tjata om henne. den jävla jäveln.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0