När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen

Måste släppa på tyglarna. Koppla bort vad som är rätt och vad som är fel och ha nuet i fokus. Sluta förstora upp och sluta få panik. Sluta bli rädd för att folk ska tycka att jag har gjort fel. För vad gör det om tusen år? Det här året ska jag följa lusten. För det gör jag inget fel i. Jag är en bra människa som alltid vill alla gott, kanske ska jag passa på att känna mig duktig och jävligt värd lite bra självkänsla och börja tro och lita på mig själv. För det kan jag göra. Nu kör vi igång början på det nya, bättre.

Kommentarer
Skrivet av: Mmm

Underbart klokt och vackert! Är mycket stolt:)

2011-09-02 @ 20:32:26

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0