tidsfördriv

Du heter: Jennie Larsson
Smeknamn: Rocklarsson, Larssa
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Sätter snarare på något upptempo som gör mig glad.
Beroende av: Vänner, närhet, pussar. 
Vad tror folk om dig? Jävligt svår fråga för mig att svara på. Men jag vet att folk hittills lätt beskriver mig som glad. Jävligt tråkig synonym till Jennie om ni frågar mig och har gjort allt i min makt för att istället bli en bitterfitta. Jag har även fått höra ofta att jag är mystiskt?
Stämmer det? Ja, men jo, jag är jävligt bra på att skratta mycket och med små ögon åtminstone. Det där om att jag är mystiskt vågar jag inte uttala mig om. Antar att det folk syftar på att jag är sluten gentemot människor jag inte känner tillit inför.
Vad får du oftast komplimanger för? I min umgängeskrets ger vi inte komplimanger. Vi vet att vi är snygga respektive fula ändå. 
Hur imponerar man på dig? Man är inget annat än sig själv och "sig själv" får gärna innebära jävligt konstig med en dos normalitet i. 
Brukar du skratta för dig själv? När något är roligt, då skrattar jag. Spelar ingen roll om jag går i flock människor, ensam. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Aaaa, svara jag har djuriskes". Vet fortfarande inte vad djuriskes är för något. 
Var bor du? På värmdö. Nära till skogen och 25 minuter buss till hufvudstaden. 
Trivs du där? Jag trivs i stockholm ja. Men trivs nog bättre någon annanstans. 
Har du haft sex idag? Nej, vem vill ligga med en smittbärare?
Hur svarar du i mobilen? Beror helt på vem det är. Oftast säger jag något cleant som "tja". 
Vem ringde du senast? Sofia Sandwall
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Jag är ett retard som inte vet hur bar mitzva stavas. 
Antal timmar sömn inatt? PaLLa räkna
Sov du ensam? Klart jag inte gjorde. Vad tror ni jag har mina spöken till?
Brukar du komma i tid? Ägaren till den här bloggen råkar vara världens största tidspessimist.
Hur känner du dig nu? Förvirrad, oförberedd, trött, sjuk och pirrig. 
Vanligaste färg på dina kläder? Jag försöker färga till mig, men svart. 
Vad tycker du om fötter? Så länge dom inte är i min mun hyser jag inget agg. 
Vad saknar du? En fet jävla ashärlig resa.
Hade du en bra kväll igår? eh aa visst. sjdå?
När brukar du oftast gå och lägga dig? För tidigt. Därför känns 23:50 jävligt utmanande. 
Är du blyg? Innerst inne är jag det. Vissa läser av det, andra inte. 
Sysslar du med någon idrott? INNEBANDY 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Blir mest äcklad av frågan och påmind om snusket som sa det till mig i malmö.
Har du spytt offentligt? Haha, ja. Råkar vara en av alla mina specialiteter. 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Jag sitter redan som en man, står redan upp när jag kissar, känner mig inte sugen på att ragga på tjejer. Skulle kanske passa på att äta extra mycket. 
Är du nöjd med ditt liv? Ja det skulle jag vilja påstå att jag är!
Vad är det värsta du vet? Det värsta jag vet är äcklig mat som man måste äta för att vara artig. 
Har du bra vänner och äkta vänskap? DU! om jag har!
Vad är det finaste du fått? Jag har fått massa fina saker. Men jag kommer ihåg att jag grät när emma och Fanny läste en dikt till mig på min 18-års dag. Jag var så rörd för att alla var samlade för min skull. 
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Twitter. 
När grät du senast? oj, jag gråter typ varje dag ju. 
Vill du gifta dig? Jag tror faktiskt att jag vill det. 
Vill du ha barn: JA
Är du musikalisk? Trots alla dessa år som singer in a band vill jag inte påstå det. Ser det mer som ett brinnande intresse än en kunskap.
Biter du på naglarna? Hell to the no

Kommentarer
Skrivet av: Fanny

Jag tycker...att det var den mest annorlunda listan jag har läst, me gusta! :)

2011-11-08 @ 00:11:30
Skrivet av: Anonym

Vem kallar dig rockarlarsson?

2011-11-09 @ 22:54:30
Skrivet av: jennie

Vem kallar mig INTE för rocklarsson?

2011-11-09 @ 22:55:40

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0