första advent

På söndag är det första advent och för första gången på några år kommer jag få uppleva en svensk jul igen. Trots att jag har saknat julskinkan och klapparna skulle jag aldrig ha bytt ut mina senaste jular mot en svensk version. Vissa säger "jag skulle ha blivit arg på mina föräldrar om jag behövde resa istället för att få julklappar" och då känner jag bara, VA? För mig är en upplevelse mycket mer värd än några julklappar som man ändå har tröttnat på efter några veckor. Resor etsar sig fast och hänger kvar. Dock kommer jag inte behöva vara utan värme det här jullovet heller då vi åker till Thailand strax innan nyårsafton, vilket innebär att jag återigen slipper den där nyårsstressen som mina kompisar har haft ett bra tag redan. Hehe.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0