blod, svett och tårar

Fick reda på för några dagar sedan att jag ska ta mina b12-tabletter RESTEN AV MITT FUCKING LIV. Vet ni hur lång tid det är? Har inte sett allvaret i brist av den här vitaminen innan då det inte drabbar mig mer i nuläget än att jag är extra trött, blir lätt illamående och lättretlig med mera. Men i längden kan jag få svårare att skaffa barn, mitt nervsystem kan försämras och en hel del annat. I och med att vi upptäckte bristen så pass tidigt och redan har börjat behandla den hoppas jag inte att dessa symptom kommer drabba mig. Men man är ju ändå lite orolig. Det som händer är att röda blodkroppar inte kan bildas i samma mängd när personen bland annat har brist på vitamin b12, vilket gör att man får blodbrist.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0