Walking on a dream

Nr 15 - Mina drömmar

Typen som har gjort den här listan lämnar verkligen ämnena väldigt öppna. Mina drömmar. Jag tänker vidarekoppla det till något så suddigt och luddigt som framtidsdrömmar.

Framtidsdrömmar. Jag försöker smaka på ordet i hopp om att få ett hum om hur de faktiskt ser ut. Jag har verkligen ingen aning. Framtidsdrömmar är inte min framtid. Drömmar är något som är så långt bort det bara kan bli men som man idag, just nu, ändå vill sväva iväg och tro kommer uppfyllas.

Jag har inga sådana drömmar. Antagligen har det att göra med att jag är ganska nöjd med livet som en medelsvensson och att jag passar rätt bra där jag är. Om det skulle visa sig att jag i framtiden inte passar där jag befinner mig, ja då hoppas jag att jag tar mig därifrån. Spontanitet är snarare det jag vill följa än drömmar. Jag känner mig ganska tråkig som följer realismens spår och tänker därför knyta ihop med en liten rosa-moln avslutning.

"När jag blir stor ska jag gifta mig med Paolo Nutini. Vi ska bo någonstans ute på landsbygden i Irland i ett gigantiskt hus med stall där jag ska ha min vita häst Silver och han hans bruna häst Brunte. Paolo ska inspireras av mig och få ihop ett helt album med namnet 'lovesongs to Jennie'. Vi ska ha två barn, Alice och Vincent. Tillsammans kommer vi fyra leva ett lyckligt liv där vi inte behöver snåla med pengarna."

Kommentarer
Skrivet av: S

Det hade varit kul att höra hur han hade uttalat just "Brunte"

2011-02-08 @ 15:21:49
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: jennie

Inga problem för min Paolo. Kom ihåg att han är snygg.

2011-02-08 @ 16:59:04
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0