climbing up the walls

Nr 18 - så ser jag mig själv

Det här var ett ytterst dåligt ämne att skriva om då jag har bestämt mig för att inte tänka på mitt dåliga självförtroende något mer. Efter att ha läst en självhjälpspsykologibok (skolsyfte) har jag insett att det hela handlar om min inställning. Bestämmer jag mig för att inte ha dåligt självförtroende och om jag skaffar mig en positiv självbild ska självförtroendet enligt fakta komma tillbaka. SO LET'S SKIP THIS ONE!

Eller varför inte göra såhär! Jag vill få er mer aktiva så varför inte be er skriva om hur ni ser er själva och hur ni ser mig? Var gärna lite våghalsiga och skriv annat än "snäll, söt mm". Jag ber er, ge mig lite hopp om att er existens faktiskt finns där någonstans.

Nu måste jag få tiden att gå så repet kan börja innan jag får klaustrofobi här hemma.

You gotta löv the way i hold the microphone

Kommentarer
Skrivet av: S

Fan vad cheesy det här egentligen är men jag försöker mig på en lite bättre beskrivning än "söt, snäll mm"



Jennie, Stampe, Larsa, Larsson, du är fan grym. Du och jag fungerar alldeles för bra ihop. Du är störd i huvudet, precis som jag, och vår humor klår allas, även fast den är en av de mest torra i världen. Du, jag och att vara seriösa mot varandra hör inte riktigt ihop och det är väl lite tråkigt, ibland. Men när du behöver min seriösa sida, så vet du vart du hittar den. Eller? Nej fy, vad homosexuell jag känner mig nu. I alla fall, du är någonting att hänga upp i julgranen. Du gör livet en gnutta bättre, helt enkelt :)



Skratta inte nu.... I really tried.

2011-02-11 @ 18:34:57
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Skrivet av: S to the kråll

ful som stryk, fett jobbig chey, luktar ganska äckligt faktiskt. Sorry but it's true! Shit asså!! Jag skulle ju kunna fortsätta for evör men jag pallar inte skriva uppsats som muppen ovan. baj hanni <3

2011-02-11 @ 18:49:54
Skrivet av: Allan

jag tycker du är sööt, hihi

2011-02-11 @ 18:53:28
Skrivet av: mats

lite för ung för min smak men det går an!

2011-02-11 @ 18:53:52
Skrivet av: mats

det är jag igen! Ring mig! 0733680402

2011-02-11 @ 18:54:27
Skrivet av: N

Jennie, Jennie, Jennie. Du är bland de bästa människorna jag känner. Och jag tycker att jag känner bra människor! Jag älskar dig (fast asså, inte kär liksom <3) för att du gör mig och andra glada bara genom att se dig. Du är såååå mycket, du sjunger super, du är rolig och sprallig och duvet.. Jennie. Dessutom finns du alltid när det behövs, man känner att man litar på dig och det gör man också. Puss lille, hoppas att det med självförtroendet löser sig, annars blir jag depprimerad. Kärlek

2011-02-12 @ 03:07:05
Skrivet av: Dae-Djin Tyko Julian Vogel!!

Fint sagt Nils!



Jennie. Du är så yeah yeah wow wow liksom! En otroligt vacker, intelligent och rolig tjej är vad du är. Inte nog med det - du är en sån empatisk person och alla känner sig trygga när man är med dig. För att inte tala om vilken sångfågel du är! Jag önskar bara att du lyssnade och trodde på åtminstone en bråkdel av vad vi säger till dig Jennie, du är en fantastisk person med så många sidor av dig själv, och världen skulle bli så mycket ljusare om du vågade visa dom!



Löv! Mubarak!

2011-02-12 @ 13:55:46
Skrivet av: Anonym

Min kära ketchup. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Finns så mycket jag skulle vilja gnugga in i dig om dig själv. För förutom att man kan bli förbannad på dig för att du är så vacker så är du en människa som sprider glädje. En med ett stort leende som smittar alla i närheten. Att du sjunger som en gud vet du redan. Genuint snäll är du, känns som att du ofta vill människor väldigt väl.

Och bara så du vet, så har du alltid varit någon slags förebild för mig, eller nån man snarare sagt har sneglat lite på, efterliknat en del men framförallt varit jävligt stolt över att ha som vän.

2011-02-13 @ 16:47:26
Skrivet av: steffi

Du kan inte beskrivas med ord. Det går inte. Du är helt enkelt för för speciell<3<3<3<3

2011-02-14 @ 12:00:04

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0