Mamamamamaking the list

Jag har fortfarande tråkigt så jag kör på en lista. Får världens roligaste bloggerska Egoina göra det, får väl jag också göra det.

När vaknade du imorse?
09:30

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
"Fan jag har fortfarande feber. Nu måste jag smsa och väcka storebrodern i rummet bredvid för att se om han kan ta mitt jobbpass."

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Jag ringde jobbet. "Hej, jag är sjuk. Jesper tar mitt pass." "aa okej, hejdå!" Inget krya på dig där inte... Men jag är lugn. Lugn som en filbunke.

 

Vilket humör är du på?
Rastlös, trött, utmattad, fnissig, febrig och lite grinig tror jag.

 

Vad har du på dig just nu?

Samma som jag hade i fredags, i lördags och igår. Sovkläder.


Har du ont någonstans?

Halsen


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Skulle jag ha behövt svara på det när som helst förutom just nu så hade jag svarat skagenröra. Just nu är jag nämligen otroligt osugen på allt.

 

Hur mycket var din senaste lön på?
Som låginkomstagare fick jag nöja mig med 1.300


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Bara massa onyttigheter som skulle vara till mig och Fanny. Sen blev jag sjuk. Jag har lyckats äta upp det ändå, så oroa er inte.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Den där sidan som varenda organism på den här planeten är beroende av.

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

Dagen känns ju lite som att det soooo 10 hours ago. Men jag ska väl sova.

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Liquido - ordinary life

 

Varför ska man läsa din blogg?
Varför ska man läsa den?

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Minnet sviker alltså. Men jag chansar på att jag kom hem ganska nyligen från Steven och pluggade väl eventuellt.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

"Du är inte lika äcklig som du var igår! Kul! Good for you!"

 

När fotade något du senast, och vad?

Det var nog när Jocke såg efterbliven ut i sängen när vi kollade på Mulan. Han hade dubbelhakor och var jätteinne i filmen. Det var kul tyckte jag.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Får se om jag ringer hit Kinky-Fanny. Hon är dyr har jag hört.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

En vägg. Behövde bara sträcka på tån lite.

 

Vad tror du att klockan är?

22.22

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Jag hade frågat pappa ännu en gång varför han glömde köpa glass till mig.

 

SÅÅDÄÄR NU VAR DET GJORT!


Kommentarer
Skrivet av: Hubbe

Glass-ass-ss-s....GLASS! :D

2011-03-02 @ 19:48:29

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0