lose control

Nr 16 – Något ni inte visste om mig

Jag behöver rutiner i mitt liv. Konstanta rutiner som inte förändras. Därför har jag alltid trott att skaffa pojkvän var något som skulle vara uteslutet för mig (men tydligen inte). Det hela hänger ihop med min fobi för förändringar. Jag är också rädd för att gå in halvjärtat i något, jag vill och måste prestera bra om jag utför något som jag vill utföra seriöst. Är det däremot något som jag alltid har varit dålig på har jag självdistans och kan istället driva om kassheten.

Jag vet inte om man kan sätta stämpeln "mild kontrollfreak" i min panna. Jag antar det. För jag är verkligen inte överdriven. Speciellt inte utåt sätt(vad jag vet). Men "inom mig" får jag småpanik utan kontroll och utan koll. I NEED ATT HA KOLL ON THE FUCKING LÄGET!

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0