jag kan se meningen med livet

Just nu älskar jag det här landet och dess inkluderande snö. Ledighet igår, "ledighet idag" och så en fet helg på det. Jag vaknade för första gången på länge upp med hopp om att livet ändå har en mening när jag såg snökaoset utanför fönstret. Men innan ni hoppar upp från stolarna och skriker av glädje pga att min bitterhet har försvunnit vill jag tala om att vi har skaffat städerska. Japp. You heard me. Det milda kontrollfreaket ska ha någon städtyp som ska gå omkring och peta och flytta på mina grejer i rummet. Jag gillar lite stökigt så länge jag har koll på stökigheten. Hur som helst. Den här städerskan kommer om exakt 30 minuter och då måste jag utrymma mitt rum. Förhoppningsvis hindras även hon från att komma till jobbet.

Förresten, om ni vill läsa något där jag skriver utan att tänka mig för kan ni gå in på den här bloggen som vi tänkte reopna igen. Jag skriver under namnet tixmongot.

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

haha men det är jättekul med städerska! :D Skit skönt när man kommer hem från skolan och så är allting helt plötsligt rent och fint :D Det blir dock en katastrof när man inte hittar sina grejer... men det blir iaf snyggt xD

2011-02-11 @ 12:10:10
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Skrivet av: KF

Tack för den :(

2011-02-11 @ 12:51:33

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0