Ibland går det för långt

Idag var jag och Stephanie inne på stadsbiblioteket för att leta efter böcker om slavsamhället i det forntida Egypten. Alla som besökte biblioteket just då satt så otroligt tysta och koncentrerade att jag till och med lite smått höll andan för att behålla tysnaden så bra som möjligt. Jag viskade även i steffes öra att hon skulle lyfta på fötterna när hon gick. När hon viskade, "du låter som min mamma!!" som respons förstod jag att min besatthet av att inte störa hade gått för långt. Förövrigt suger Sveriges utbud av böcker.

Bortsett från detta kan jag dela med mig av att jag läste i Metro här om dagen att Boxer-Robert har blivit stämd i och med att han ses som ett sexobjekt och att det är förnedrande mot män. Just då i den sekunden när jag läste det kände jag att det inte bara är jag som går lite för långt ibland. Och en liten tilläggsfråga bara: Hur många skulle vilja ha sex med Robban? Sexobjekt... pfft.. in my a**.

Kommentarer
Skrivet av: Cici

Eh, vem vill INTE ha sex med Robban? Kolla bara glasögonen som ramar in hans Daniel Westling-stoneface!! Jarrå

2011-02-03 @ 17:11:31
Skrivet av: Hubbe

Käft! Han é drop dead sexxxxxy!

2011-02-03 @ 18:05:40
URL: http://skrob.blogg.se/
Skrivet av: J

"sexobjekt in my a**? :S JENNIE!

2011-02-03 @ 19:47:54
Skrivet av: Steffi

haha första gången (nästan) du skrev Stephanie och inget annat av de många retard smeknamnen du gett mig ;)btw jag vet att du vill ha sex med honom! :O

2011-02-03 @ 20:25:09
Skrivet av: jennie

jaja... men det hör inte hit steven!

2011-02-03 @ 21:19:59
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Hubbe

Du är lika pinsam som Uppdrag Granskning Jennie, kolla liksom:

http://www.dagensmedia.se/multimedia/bilder/article2446311.ece/BINARY/w468/Boxer+468.jpg



Han har samma namn som mig och allt. Inget kan gå fel.

2011-02-03 @ 21:53:04

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0