"humor är både vaccin och medicin" - SvD

Nr 21 - min humor

Egentligen är det svårt för mig att skriva om det i och med att jag inte konstant går omkring och tänker på eller iakttar min egen humor. Däremot kan jag besvara frågan om det faktiskt existerar någon humor hos mig. Klart som tusan gubbar att det gör. Det finns humor hos alla. Sen om det är en dålig och torr humor eller om det är en rolig och blöt(?) humor är en annan fråga. Jag älskar humor. Mest den torra och omedvetna humorn hos bittra människor. Den är ruskigt rolig tycker jag. Det tycker jag faktiskt.

Men åter till ämnet. Min humor. Hmm... Den är nog ganska flippad och ogenomtänkt tror jag. Ni vet, jag tänker inte alltid två gånger innan jag säger något. Frågan är om jag ens tänker en gång. Jag vet inte om anledningen till att folk skrattar åt mig är för att de känner sympati, för att de faktiskt tycker det jag säger är roligt, om de tänker på något annat ruskigt kul eller om de skrattar ÅT mig. Jävligt bra fråga faktiskt.

I och med att frågan var så bra kan ni gärna få komma med några bra och helst relevanta svar. Irrelevanta svar går också bra, så länge det inte är min gamla rektor boko som skriver det. Han gör så lätt en anka av en fjäder den mannen. Man blir rätt trött på honom. FEEL FREE Å BA ÅK.

Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0