Heartbeats

¨
Det här är jag och en av mina bästa vänner Johanna som jag har känt sedan jag var drygt ett år gammal. Johanna är en bra och fin människa rakt igenom och hon betyder och har alltid betytt förbaskat mycket för mig. Hon är inte bara bra och fin rakt igenom, utan även roligt sjukt. Säger alltid konstiga saker som man inte vet om man ska skratta eller gråta åt. Sådan har hon alltid varit. Det känns skönt på något sätt att veta att hon alltid är samma Johanna utan att göra sig till på något sätt. Hon är modig, hon är självständig, hon är smart, hon är vacker och hon är stark. Jag hittar trygghet och inspiration hos henne. En plats hos mig kommer alltid tillhöra Johanna.

Med risk för att låta cheesy skrev jag det här inlägget för att jag vill att hon ska få ett hum om hur mycket hon betyder för mig.

Kommentarer
Skrivet av: Johanna

Du betyder jätte mkt för mig meee! Söta du! :( <3

2011-02-11 @ 12:12:33
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0