diggi-lo-diggi-ley

Nu är det klarjobbat för denna helg och jag ser gigantiskt mycket fram emot cashflowet som kommer nästa månad men som jag ändå inte kommer dra någon nytta av just nu då det ska in på sparkontot inför sommarens resa. Right here, right now sitter jag och äter upp godisnapparna som blev över från mitt och Malins pyjamasparty.

Egentligen tycker jag inte om godisnappar eller annat gelégodis. Jag gillar smaken, det gör jag verkligen from the bottom of my heart, men själva grejen. Innehållet. Det är samma princip som med min korvstrejk. Jag blir äcklad så in i bomben. Det är riktigt hemskt att jag måste vara så kinkig eftersom jag saknar att äta grillad korv. Buhu.

I kväll bär det av hem till Jocke. Jag har tvingat honom att kolla på melodifestivalen. Visst är han en pussy som går med på det utan att jag ens behöver använda mig av våldsamma metoder? Han e så yeah yeah wow wow.


Kommentarer

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0