"Det här vattnet är... fantastiskt. Slutet av...marken. Jag älskar det." - M.M

Dagen har varit tuff och innehållit en massa svåra beslut. Först behövde jag gå ned för trappan för att äta lite frukost. Efter besöket i köket släpade jag mig mot soffan ett tag. När jag tröttnade på det kravlade jag mig upp för trappan igen och tog det svåra klivet upp i sängen. Väl i sängen skulle man ju välja vilken film som  skulle ses.Till slut blev det Love and other drugs och Burlesque. Egentligen var jag för rastlös för att kolla på film men löste detta genom att lösa sudoku samtidigt. Kreativ och stresstålig tjej vi har att göra med här. Jocke är verkligen lyckligt lottad.
Det har lite blivit min grej att lägga upp orelaterade bilder. Som Maria Montazami säger, Jag älskar det!

Kommentarer
Skrivet av: Cici

Ohh svåra beslut mannen :((



GULLIG BILD :D:D:D:D

2011-02-28 @ 14:50:25
Skrivet av: jennie

Visst ser jag lite ut som en hund på den:D? Ganska fascinerande

2011-02-28 @ 17:32:13
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Skrivet av: Cicci

Hahahah om man tänker efter: lite! typ som att du blir kliad bakom örat precis och stampar takten med tassen och bah "MERRR" :D

2011-02-28 @ 19:23:10
Skrivet av: jennie

hahaha jaaa!! åhh det är en sådan underbar känsla det :D Jag älskar det!

2011-02-28 @ 22:03:58
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Skriv här:

Ditt Namn:
Är du lat så klicka.

Email, visas inte

Haru en blogg?

Du tycker...?:

Trackback
RSS 2.0